Информация о группах с воспитанием на белорусском языке на 2022/2023 учебный год | Управление по образованию администрации Московского района г. Минска
РусскийБеларускi
 
Режим работы:
Пн-Чт: 8:45-18:00
Пт: 8:45-16:45
Перерыв: 13:00-14:00
Сб-Вс, праздн. дни – вых.

Меню

Информация о группах с воспитанием на белорусском языке на 2022/2023 учебный год

інфармацыя аб групах з беларускай мовай навучання ва ўстановах дашкольнай адукацыі

на 2022/2023 навучальны год

 

     У адпаведнасці з артыкулам 82 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі мову навучання і выхавання ва ўстанове адукацыі вызначае яго заснавальнік, а права грамадзян на выбар навучання і выхавання на адной з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь забяспечваецца развіццём сеткі ўстаноў адукацыі (груп) з беларускай і рускай мовамі навучання і выхавання.

     З улікам пажаданняў бацькоў (законных прадстаўнікоў) выхаванцаў установы адукацыі фарміруюць групы, якія арганізуюць адукацыйны працэс як на рускай, так і на беларускай мовах.

 

 

№ УДА

Адрас

Тэлефон

Колькасць груп для дзяцей ва ўзросце

3-4 года

4-5 лет

5-7 лет

77

вул. Волаха, 19

364-78-08

1

 1

152

вул. Р.Люксембург, 84

374-16-76

 

 1

176

вул. Я. Чачота, 34

370-15-76

 1

1

1

198

вул. Волаха, 35

373-35-26

 

 1

209

вул. К. Лiбкнехта, 120

367-57-62

 1

 

336

пр-т газеты «Звязда», 21

367-28-67

2

 

397

вул. Голубева, 17

369-21-70

 

412

пр-т газеты «Праўда», 64а

367-11-26

1

 

 

473

вул. С. Ясенiна, 6, к.4

358-99-38

1

 

542

пр-т газеты «Звязда», 58

255-81-21

 

 

1

558

вул. С. Ясенiна, 65

367-17-42

 1

 

500

вул. Рафiева, 32

270-17-41

 

 

 1

513

вул. Касманаўтаў, 19

373-71-65

1

568

вул. С. Ясенiна, 33, к. 1

270-88-74

1

   

Адукацыйны працэс у групах з беларускай мовай навучання арганізуецца на беларускай мове. Выключэнне складаюць гадзіны, адведзеныя на вывучэнне адукацыйнай галіны «Развитие речи и культура речевого общения» вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі («Развитие речи» вучэбных планаў спецыяльнай адукацыі для спецыяльных дашкольных устаноў для дзяцей з парушэннямі зроку, парушэннямі псіхічнага развіцця (цяжкасцямі ў навучанні), парушэннямі функцый апорна-рухальнага апарата).

     Пры адсутнасці дастатковай колькасці дзяцей для фарміравання асобнай групы ва ўстановах адукацыі ствараюцца неабходныя ўмовы для атрымання выхаванцамі адукацыі на беларускай (рускай) мове.